събота, 27 април 2013 г.

Анти-Ислямски настроения Ван Дорн, прие Ислям

Фандор по време на молитва, Poetry News Agency


Едно от наистина чудесата на Аллах, е приемането на Исляма, от члена на крайно-дясната Холандска партия на Свободата - Арнауд Ван Дорн (Arnoud van Doorn) - същия човек, който до края на 2011 година беше заместник-председател на Партията и това обяви самия той в профила си в Twitter. Беше написал на арабски свидетелството „Няма друг бог освен Аллах и Мухаммад е негов раб и пратеник”. Първоначално другите блогъри помислили, че той се шегува. Но 46-годишния Ван Дорн, който сега служи като регионален съветник в Кметството в Хага лично, в официално писмо до кмета, потвърди решението си да практикува Исляма, разделяйки се с партията на Вилдерс.

снимка Roel WijnantsAH
Той каза: "Чувал съм много негативни истории за исляма, но не съм човек, който следва мнението на другите, без да направя собствено проучване и да формирам собствено мнение. Ето защо аз в действителност започнах да задълбочавам познанията си за исляма от любопитство.

Колегата ми Aboe Khoulani от Градския съвет на Хага ме заведе в джамията as-Soennah, където бях посрещнат много топло...Това ме заведе по-надълбоко”.

Запитан дали съжалява за това, че е бил част от Партият на свободата, той отговаря: „Научих, че всяко преживяване в живота има цел. Въпреки че със съзнанието, което имам днес, със сигурност бих направил друг избор”.

Съвсем наскоро той подаде официално искане до кмета на Хага да му позволи да изпълнява задължителните мюсюлмански молитви през деня, докато е на работа.



"Разбирам скептицизма на хората, особено това, че това е съвсем неочаквано за много от тях", каза Дорн за Al-Jazeera English.

"Това е много голямо решение, което не направих с лека ръка".

"Близките ми хора знаят, че активно изучавах Корана, хадисите и сунната, в продължение на години", казва той. "В допълнение ще кажа, че многократно съм разговарял с мюсюлмани за тяхната религия".

Решението да приеме Исляма бе посрещнато в Холандия с много смесени чувства.
"Според някои хора съм предател, но според много други съм взел много добро решение...Реакциите като цяло са положителни и в Twitter получих много подкрепа". (това може да се види и от горния линк - бел.пр.)

За холандския политик откриването на Исляма най-накрая го е повело по истинския път в живота му. Правил съм много грешки, като всеки друг. От тези грешки научих много", казва Ван Дорн. 
 
Арнауд ВАн Дорн в Саудитска Арабия, заедно с Имама на Месжид Куба, Медина, уважаемия Шейх Емад Зухайр Хафъз

молитва на Ван Дорн в Месжид-ал-Набауи в Медина, Okaz photo, източник Saudi Gazette

"И чрез приемането на Исляма най-накрая намерих моя път. Осъзнавам, че това е ново начало и имам още много какво да уча".



източници The Amsterdam Herald , MuslimVillage.com , 

Няма коментари:

Публикуване на коментар